Arkib

Archive for 2 Jun 2010

Bukan Senang Nak Senang

2 Jun 2010 1 komen

Cuba kita tanya pada manusia yang ada disekeliling kita. Adakah mereka semua inginkan kesenangan? Tentu jawapannya YA. Tapi bagaimana caranya itu yang menjadi persoalan sekarang ni. Sebenarnya bukan senang untuk menjadi senang. Banyak yang kita perlu tahu dalam mencari kesenangan ni. Tapi jangan sampai kita tertipu.

Anda mungkin pernah ternampak atau terbaca iklan-iklan di dalam internet yang menjanjikan kesenangan seperti dapat duit mudah. Mungkin anda tertarik dengan iklan tersebut. Nasihat saya anda jangan terpikat dengan iklan tersebut sebab anda tak tahu dari mana asal usulnya. Sekarang ni terlalu banyak iklan-iklan seperti ini ada di internet. Buat duit dengan itulah, buat duit dengan inilah dan macam-macam lagi.

Sebenarnya tidak semudah itu untuk anda yang baru dalam internet ni mendapat keuntungan. Banyak yang perlu anda belajar selok- belok perniagaan internet ni. Saya sendiri mengalami perkara ini, dimana saya mulakan perniagaan internet berseorangan tanpa ada 0rang yang membimbing. Jenuh le jugak nak dapat duit. 4 bulan menceburi bidang ini masih belum dapat hasil. Namun berkat kesabaran yang tinggi (puji diri le pulak), saya bertemu dengan apa yang saya cari selama ini.

Sebenarnya perkara yang susah akan menjadi senang kalau kita tahu cara dan teknik-tekniknya. Untuk anda yang baru nak berjinak-jinak dengan perniagaan online ni, saya cadangkan anda dapatkan ebook percuma dahulu dan jangan beli. Banyak ebook percuma ditawarkan pada kita oleh pakar-pakar IM kita dan luar negara. Anda hanya masukkan nama dan emel saja untuk mendapatkannya. Tanya saja pakcik Google dan Makcik Yahoo, mereka akan membantu. Belajar dengan teknik-teknik percuma dahulu kemudian baru anda beli ebook untuk menambahkan lagi kecekapan anda dengan teknik-teknik yang ada.

Untuk mandapatkan ebook percuma dan berbayar, anda dinasihatkan untuk menyertai forum wangcyber.com. Disana pelbagai jenis ebook ada. Anda pilih saja mana yang anda nak. Tak de masalah. Jadi nasihat saya, anda harus bijak dalam merencana perniagaan anda dan jangan terburu-buru dalam mencari kesenangan.